Brutale bezorger haalt ‘kerstbijdrage’ op

Ik zag dat Erik van Roekel op Marketingfacts al wat schreef dat hij negen (!) bezorgers aan de deur heeft gehad om hem de de-beste-wensen-wens te wensen. Toch kan ik daar vér overheen. Lees het briefje dat ik kreeg van mijn krantenbezorger:

Beste (PCM) abonnees:
Het is weer een jaar voorbij en wij moeten weer langs bij jullie aan de duur komen om de kerst en nieuwjaar te feliciteren en eventueel om de kerst en nieuwjaars bijdrage te vragen. Om het gemakkelijk te maken kunnen jullie uw bijdrage overmaken op mijn rekening nummer: [XXX] ten name van [XXX], den Bosch. Vergeet je huisnummer niet zodat ik weer wie een bijdrage overgemaakt heeft.
Ik wens jullie prettige dagen en een gelukkig 2006

En dan hebben we ook nog de eerste week van ons abonnement helemaal geen krant gezien…

2 comments
  1. Het is niet Brutale bezorgers haalt, maar Brutale bezorgers halen.

  2. Inderdaad. Maar dan bedoelde ik denk ik “Brutale bezorger haalt ‘kerstbijdrage’ op. Ik zal ‘m even aanpassen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *