Online: Welkom in de hel van telco-telcomigratie, deel II

“Goedemiddag, Online klantenservice, wat kan ik voor u doen?”
“Ik wil graag even de status van mijn opzegging controleren.”
“Die staat op 31 oktober.”
(lange stilte) “31 oktober dit jaar? Dat is mooi. Dus dan is alles verder geregeld voor mijn overstap.”
“Dat denk ik wel ja.”
“OK, bedankt, een fijne dag nog!”

Nu moet er eigenlijk een waarschuwende opmerking komen over een beer en een huid enzo, maar ik ben te zeer verbaasd over dit positieve resultaat. Wat een dreigend briefje toch niet allemaal kan doen.

En nu maar afwachten op of 31 oktober of 1 november ook daadwerkelijk alles gaat werken. (Ja ik wéét dat het een dag voor m’n vakantie is… Kon gewoon niet anders, anders had ik weer een jaar aan Online vastgezeten.)

Update 1 november: Jeuj! Het feit dat je dit kunt lezen, maar vooral dat ik dit kan schrijven laat zien dat de overstap tot nu toe succesvol is verlopen. Gelukkig. Nu alleen nog even afwachten wanneer Online die lelijke witte Livebox komt ophalen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *